Creative Halo
- Kategoria: Newsy sprzętowe
- Małgorzata Karasińska
Firma Creative poinformowała dziś o wprowadzeniu przenośnego głośnika o nazwie Halo, którego główną atrakcją jest możliwośc włączenia podświetlenia pulsującego w rytm muzyki. Producent twierdzi także, że jego nowy głośnik zapewnia imponującą jakość dźwięku, ale chyba rzadko który produkt tego typu jest projektowany z myślą o wysokiej jakości brzmienia. Halo ma jednak nie tylko grać, ale i zapewniać użytkownikowi dodatkowy efekt rodem z dyskoteki. Na jego przednim panelu znajduje się wypełniona diodami obręcz zapewniająca wielobarwne światło.
Użytkownicy mogą wybierać spośród dwunastu hipnotyzujących wzorów efektów, które można zmieniać naciskając przycisk lub za pomocą aplikacji na urządzeniu mobilnym takim, jak smartfon czy tablet. Głośniki Creative Halo kontrolowane są za pomocą aplikacji Creative Xpectra ułatwiającej dostosowywanie kolorów do własnych upodobań. Kto będzie kupował wzmacniacze lampowe, skoro do wyboru mamy takie cuda? Chyba tylko puryści, którym naprawdę zależy na jakości dźwięku.
Halo wyposażony jest w dwa przetworniki, które producent nazywa pełnozakresowymi. Oba pracują w dużej komorze, która - z tego, co rozumiemy - została wyposażona zarówno w bass-refleks, jak i membranę pasywną. Firma twierdzi, że pozwala to uzyskać zaskakująco mocny dźwięk ze wzmocnionym basem. Dalej czytamy, że Creative Halo, pokryty pogrubionym nylonem i emitujący efekty świetlne poprzez lustrzane zwierciadło, nagradza użytkowników doznaniami nadającymi wyjątkową atmosferę podczas zabawy tanecznej lub spokojnego słuchania muzyki. O matko... To my chyba dobrowolnie zrzekamy się tej nagrody. Gdybyście jednak byli zainteresowani, głośnik będzie dostępny na polskim rynku od września w cenie 289 zł.
Źródło: White Magick
Komentarze