Muzyczna subskrypcja dla biznesu - Sonos Pro
- Kategoria: Newsy branżowe
- Tomasz Karasiński
Firma Sonos wprowadza własną ofertę oprogramowania jako usługi (SaaS), która umożliwi firmom handlowo-usługowym zapewnienie doskonałego dźwięku w każdej lokalizacji. To nowa kategoria produktowa firmy bazująca na subskrypcji. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych w cenie 35 dolarów miesięcznie za jedną lokalizację. W planach jest stopniowe wprowadzenie usługi na kolejne rynki. Usługa obejmuje pulpit nawigacyjny do zdalnego zarządzania systemem w wielu lokalizacjach, komercyjnie licencjonowaną muzykę czy indywidualne wsparcie techniczne i jest kompatybilna z urządzeniami Sonos.
Pulpit nawigacyjny dostępny z przeglądarki internetowej umożliwia firmom przeglądanie i zarządzanie aktywnością w różnych lokalizacjach. Użytkownicy mogą wstępnie ustawiać harmonogramy odtwarzania, zarządzać uprawnieniami administratora, przyznawać dostęp zaufanym pracownikom i uzyskać dostęp do wsparcia premium na żądanie z dowolnego miejsca. Ekskluzywny dostęp do Sonos Backgrounds, komercyjnie licencjonowanej usługi muzycznej zawierającej szereg utworów od niezależnych artystów, a także możliwość skorzystania z serwisów streamingowych innych firm, takich jak Mood Mix, Soundtrack Your Brand lub Rockbot, pozwala stworzyć spójne doświadczenie marki w oparciu o dźwięk. Każdą lokalizację można wyposażyć w kilka kompaktowych głośników lub łączyć ze sobą różne głośniki i komponenty w wielu lokalizacjach. Wszystkie produkty Sonos współpracują ze sobą, dzięki czemu można rozbudowywać system o kolejne głośniki i łatwo dostosowywać plany subskrypcji w miarę rozwoju biznesu.
"Konsumenci wciąż cenią sobie robienie zakupów w sklepach stacjonarnych, restauracje znów zaczynają tętnić życiem po pandemicznym okresie przestoju. Właściciele biznesów wykorzystują doświadczenia zmysłowe, w tym muzykę, by stworzyć jak najlepszą atmosferę w punktach usługowych i zbudować więź z klientami. Obserwując te zjawiska w przestrzeniach handlowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych i zaoferować im niestandardowe rozwiązanie. Testowaliśmy różne funkcje w setkach lokalizacji i dziś możemy dostarczyć proste rozwiązanie, które zostało zaprojektowane od podstaw, aby zaspokoić potrzeby tej grupy odbiorców." - powiedział Patrick Spence, dyrektor generalny Sonos. "Muzyka jest podstawą tworzenia atmosfery. Klienci zwracają uwagę na dźwięk w sklepach czy restauracjach i na tej podstawie decydują, czy wrócą po więcej. Sonos Pro został zaprojektowany po to by pomagać markom w budowaniu i wzmacnianiu ich wizerunku, dzięki narzędziom do zarządzania treściami i tworzenia unikalnych doświadczeń dźwiękowych, które rezonują z klientami." - powiedziała Audra Kinsley, wiceprezes i główna menadżerka w Sonos Professional.
Źródło: Horn Distribution
Komentarze