Bannery górne wyróżnione

Bannery górne

A+ A A-

Muzyczna subskrypcja dla biznesu - Sonos Pro

Muzyczna subskrypcja dla biznesu - Sonos Pro

Firma Sonos wprowadza własną ofertę oprogramowania jako usługi (SaaS), która umożliwi firmom handlowo-usługowym zapewnienie doskonałego dźwięku w każdej lokalizacji. To nowa kategoria produktowa firmy bazująca na subskrypcji. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych w cenie 35 dolarów miesięcznie za jedną lokalizację. W planach jest stopniowe wprowadzenie usługi na kolejne rynki. Usługa obejmuje pulpit nawigacyjny do zdalnego zarządzania systemem w wielu lokalizacjach, komercyjnie licencjonowaną muzykę czy indywidualne wsparcie techniczne i jest kompatybilna z urządzeniami Sonos.

Pulpit nawigacyjny dostępny z przeglądarki internetowej umożliwia firmom przeglądanie i zarządzanie aktywnością w różnych lokalizacjach. Użytkownicy mogą wstępnie ustawiać harmonogramy odtwarzania, zarządzać uprawnieniami administratora, przyznawać dostęp zaufanym pracownikom i uzyskać dostęp do wsparcia premium na żądanie z dowolnego miejsca. Ekskluzywny dostęp do Sonos Backgrounds, komercyjnie licencjonowanej usługi muzycznej zawierającej szereg utworów od niezależnych artystów, a także możliwość skorzystania z serwisów streamingowych innych firm, takich jak Mood Mix, Soundtrack Your Brand lub Rockbot, pozwala stworzyć spójne doświadczenie marki w oparciu o dźwięk. Każdą lokalizację można wyposażyć w kilka kompaktowych głośników lub łączyć ze sobą różne głośniki i komponenty w wielu lokalizacjach. Wszystkie produkty Sonos współpracują ze sobą, dzięki czemu można rozbudowywać system o kolejne głośniki i łatwo dostosowywać plany subskrypcji w miarę rozwoju biznesu.

Muzyczna subskrypcja dla biznesu - Sonos Pro

"Konsumenci wciąż cenią sobie robienie zakupów w sklepach stacjonarnych, restauracje znów zaczynają tętnić życiem po pandemicznym okresie przestoju. Właściciele biznesów wykorzystują doświadczenia zmysłowe, w tym muzykę, by stworzyć jak najlepszą atmosferę w punktach usługowych i zbudować więź z klientami. Obserwując te zjawiska w przestrzeniach handlowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych i zaoferować im niestandardowe rozwiązanie. Testowaliśmy różne funkcje w setkach lokalizacji i dziś możemy dostarczyć proste rozwiązanie, które zostało zaprojektowane od podstaw, aby zaspokoić potrzeby tej grupy odbiorców." - powiedział Patrick Spence, dyrektor generalny Sonos. "Muzyka jest podstawą tworzenia atmosfery. Klienci zwracają uwagę na dźwięk w sklepach czy restauracjach i na tej podstawie decydują, czy wrócą po więcej. Sonos Pro został zaprojektowany po to by pomagać markom w budowaniu i wzmacnianiu ich wizerunku, dzięki narzędziom do zarządzania treściami i tworzenia unikalnych doświadczeń dźwiękowych, które rezonują z klientami." - powiedziała Audra Kinsley, wiceprezes i główna menadżerka w Sonos Professional.

Muzyczna subskrypcja dla biznesu - Sonos Pro

Źródło: Horn Distribution

Komentarze

  • Brak komentarzy

Skomentuj

Komentuj jako gość

0

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rusza nasz nowy projekt - StereoLife Masters

Rusza nasz nowy projekt - StereoLife Masters

W dniu jedenastych urodzin magazynu StereoLife mamy przyjemność zaprosić wszystkich naszych fanów, czytelników i sporadycznych gości do odwiedzenia nowego działu naszego serwisu - StereoLife Masters. Jest to projekt, który stworzyliśmy we współpracy z zaufanymi specjalistami z branży audio. Celem tej inicjatywy jest popularyzacja naszej wspólnej pasji i dzielenie się wiedzą...

Akcent na technologię - Sennheiser Accentum Plus Wireless

Akcent na technologię - Sennheiser Accentum Plus Wireless

Firma Sennheiser poinformowała, że udoskonalone bezprzewodowe słuchawki wokółuszne Accentum Plus Wireless od dzisiaj dostępne są w Polsce. Nowy model z rodziny Accentum zapewnia jeszcze lepsze brzmienie i większe możliwości jego personalizacji oraz oferuje adaptacyjne ANC, szybkie ładowanie i aż 50 godzin pracy na baterii. Accentum Plus zapewnią energię na wiele...

Sześćdziesiąt lat temu to robili kolumny, nie to co te... - Leak Sandwich 150 i Sandwich 250

Sześćdziesiąt lat temu to robili kolumny, nie to co te...…

63 lata po debiucie powraca kamień milowy brytyjskiego wzornictwa głośnikowego - nowe głośniki Sandwich firmy Leak rozwijają rewolucyjne membrany swoich protoplastów za pomocą najnowszych technik i materiałów. Sandwich 150 i Sandwich 250 czerpią z wzorca ustanowionego przez oryginalny, wysoce innowacyjny głośnik Leak Sandwich, który zadebiutował w 1961 roku, i wykorzystują...

32 godziny słuchania bez kabli - JBL Vibe Beam

32 godziny słuchania bez kabli - JBL Vibe Beam

JBL wprowadza na rynek kolejne bezprzewodowe słuchawki dokanałowe, które zostały stworzone z myślą o codziennej rozrywce. Vibe Beam mają oferować bas, który można poczuć, do 32 godzin pracy na baterii i bezpieczne, wygodne mocowanie. Producent twierdzi, że te odporne na zachlapanie i kurz słuchawki, niezależnie od tego, czy przemierzasz ulice...

Duży dźwięk w smukłej obudowie - Revival Audio Atalante 4

Duży dźwięk w smukłej obudowie - Revival Audio Atalante 4

Po bardzo udanym debiucie kolumn Atalante 5 oraz Atalante 3, francuski producent kolumn wprowadza nowy model z tej serii - Atalante 4. Jak przeczytamy w informacji prasowej, oferta ta wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu klientów na doskonale brzmiące zestawy głośnikowe, jednakże w mniejszej niż Atalante 5 obudowie. Revival Audio Atalante 4 to...

Nowe testy

Poprzedni Następny
Focal Aria Evo X N°1

Focal Aria Evo X N°1

Zwyczajny styczniowy wieczór. Spokój, cisza, człowiek nawet chciałby gdzieś wyjść, ale pogoda do niczego. Nie dość, że temperatura w okolicach zera, to jeszcze wieje i pada, a potem zamarza. Z...

Tellurium Q Statement II

Tellurium Q Statement II

Wojna, pandemia, kryzys, katastrofa klimatyczna, wszechobecna zgnilizna, korupcja, zapaść ekonomiczna, degrengolada moralna, złodziejstwo, upadek autorytetów, instytucji, rządów, cywilizacja śmierci. Jeśli wierzyć mediom głównego nurtu, tak w dużym skrócie wygląda świat,...

Final Audio Design A5000

Final Audio Design A5000

Japońską firmę Final Audio Design kojarzymy niemal wyłącznie ze słuchawkami, ale kiedy prześledziłem jej historię, zrobiło mi się przykro, że manufaktura mająca swoją siedzibę w mieście Kawasaki zajmuje się obecnie...

Komentarze

Jacek
Drodzy audiofile, wystrzegajcie się pana Piotra Kwiatkowskiego, bo to czarodziej, szatan i kusiciel. Skontaktowałem się z nim po wystawie Audio Video Show, bo s...
Garfield
@Krzysztof - Accuphase E-280?
Maciej
Szkoda, że nie ma już Waszej oficjalnej sali odsłuchowej w Warszawie. To było fajne, klimatyczne miejsce.
Adam
Czyli zajęło Wam jedenaście lat, żeby zrobić jakikolwiek krok w tym kierunku? Nieźle... Polecam spojrzeć na to, co dzieje się na YouTubie, Instagramie, TikToku ...
Krzysztof
Witam, postaram się krótko i zwięźle ale w temat. Osobiście uważam, że w zbliżonej kwocie do electro ECI 6 nie ma nic ciekawszego, wliczając w to najmocniejsze ...

Płyty

Organek - MTV Unplugged

Organek - MTV Unplugged

Chyba nie będzie dużym nadużyciem stwierdzenie, że seria MTV Unplugged najlepsze lata ma już za sobą. Wszystkie największe koncerty, do...

Newsy

Tech Corner

Obudowy głośnikowe w praktyce - rodzaje, właściwości, brzmienie

Obudowy głośnikowe w praktyce - rodzaje, właściwości, brzmienie

Zapewne niejedno z nas próbowało kiedyś przestawiać swoje kolumny głośnikowe w różne miejsca w mieszkaniu lub domu, aby sprawdzić, gdzie będą najlepiej grały. Oczywiście ma to sens, ponieważ rozmiar, akustyka pomieszczenia czy rozstawienie kolumn względem słuchacza i ścian mają kluczowe znaczenie dla ich brzmienia. Jednak czy kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad...

Nowości ze świata

  • Whenever I grumble about the fragmentation of the audio equipment market, which translates into a huge variety of equipment available in stores, but also problems for customers to sort it all out in their heads and make a choice, I...

  • Revival Audio, the French loudspeaker company born from almost four decades of expertise and know-how behind many top-tier speaker brands based in France, Denmark and the USA, announced the latest addition to its line-up - Sprint. Building upon the success...

  • In a twist that has tails wagging and audiophiles howling, the canine world has unleashed its unparalleled auditory prowess upon the high-end audio scene. In a market saturated with human opinions, dogs have emerged as the ultimate connoisseurs of sound,...

Prezentacje

Elektryczna podróż młodego geniusza - JBL

Elektryczna podróż młodego geniusza - JBL

Nie istnieje pewnie na świecie miłośnik dobrego dźwięku, którego nie interesowałaby geneza znanych marek zajmujących się produkcją sprzętu hi-fi. Niewątpliwie jedną z nich jest JBL - legendarna, amerykańska firma, której korzenie sięgają lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Marka, którą powinien kojarzyć każdy, kto choć raz z ciekawości przyglądał się głośnikom na...

Poradniki

Galerie

Dyskografie

Wywiady

Tomasz Karasiński - StereoLife

Tomasz Karasiński - StereoLife

Chcąc poznać ludzi zajmujących się sprzętem audio, związanych z tą branżą zawodowo, natkniemy się na wywiady z konstruktorami, przedsiębiorcami, sprzedawcami,...

Vintage

Sony MDS-101

Sony MDS-101

Spośród wielu nośników audio, które przewinęły się przez lata historii jest jeden, który mimo swoich niewątpliwych zalet osiągnął spektakularną klapę....

Cytaty

HarukiMurakami.png

Strona używa plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej na temat danych osobowych, zapoznając się z naszą polityką prywatności.