Sonance wchodzi do Polski
- Kategoria: Newsy branżowe
- Tomasz Karasiński
Na polskim rynku pojawiły się produkty marki Sonance, dzięki czemu do sklepów trafią między innymi głośniki ścienne, sufitowe i ogrodowe oraz wzmacniacze instalacyjne tego amerykańskiego producenta. Firma Sonance została założona w 1983 roku przez Scotta Struthersa i Geoffa Spencera, którzy postanowili wprowadzić na rynek przełomowe w branży audio produkty i rozwiązania. Zauważyli oni wówczas, że nie istnieje system nagłośnieniowy ani żadne urządzenie, które byłoby w stanie zapewnić dużą wydajność akustyczną, a jednocześnie tylko w niewielkim stopniu ingerować w aranżację pomieszczenia odsłuchowego. To doprowadziło do opracowania głośników architektonicznych - konstrukcji praktycznie niewidocznych po zamontowaniu w ścianie lub suficie.
Obecnie Sonance to prężnie działające przedsiębiorstwo. Swoją siedzibę ma w kalifornijskim San Clemente, a więc tam, gdzie historia firmy miała swój początek. Sonance ma w ofercie innowacyjne, a jednocześnie wyjątkowe pod względem wzornictwa produkty, przeznaczone nie tylko do mieszkań i domów, ale także stworzone dla biznesu i do instalacji w miejscach użyteczności publicznej. Projektanci i inżynierowie pracujący dla firmy Sonance wychodzą z założenia, że wnętrza obiektów - niezależnie od tego, czy prywatnych, czy komercyjnych - nie powinny być zakłócane przez elektronikę i nowoczesne technologie. Dlatego też w ofercie Sonance nie brakuje produktów, które pozwalają na nagłośnienie przestrzeni, a mimo to pozostają niemal niewidoczne.
Produkty audio firmy Sonance to subtelne połączenie wysokiej jakości, zbalansowanego brzmienia i stylowego, dyskretnego wzornictwa. Sprawdzą się więc zarówno w domach, jak i obiektach, takich jak np. hotele, sklepy, galerie handlowe, restauracje, siłownie i wiele innych. Sonance ma niezwykle różnorodną ofertę produktową. Seria Visual Performance to głośniki ścienne i sufitowe doskonałe do nagłośnienia różnorodnych przestrzeni. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów dla produktów z tej linii jest niskoprofilowa maskownica, której konstrukcja pozwala na malowanie, co pozwala sprawić, że głośnik wtapia się w otoczenie.
W serii Architectural znajdziemy głośniki ścienne i sufitowe, które perfekcyjnie łączą dużą wydajność i estetykę klasy premium. Produkty w tej linii mają płaskie, bezramkowe maskownice. Na uwagę zasługują ponadto nowoczesne materiały wykorzystywane w przetwornikach elektroakustycznych o zaawansowanej konstrukcji, zapewniających wysokiej jakości brzmienie. W serii Invisible dostępne są głośniki instalacyjne, które ze względu na swoją nietypową budowę, a następnie możliwość wykończenia w kolorze otaczającej powierzchni (ściany/sufitu), praktycznie znikają w pomieszczeniu. Ciekawymi dodatkami są również głośniki ogrodowe, produkty do kina domowego oraz wzmacniacze instalacyjne, które można zainstalować w szafie typu rack. Bogatą ofertę produktową Sonance uzupełniają regulatory głośności, selektory głośników, a także rozmaite akcesoria audio, które ułatwiają montaż i konfigurację systemu nagłośnieniowego opartego na sprzęcie marki Sonance.
Źródło: Audio Klan
Komentarze