JBL UA Wireless
- Kategoria: Newsy sprzętowe
- Tomasz Karasiński
JBL i Under Armour - marki przodujące w wyznaczaniu nowych standardów w swoich dziedzinach - prezentują wspólnie opracowane bezprzewodowe słuchawki sportowe. Ich znakiem rozpoznawczym jest doskonałe brzmienie JBL oraz na wskroś sportowy charakter właściwy produktom Under Armour. Strategiczne partnerstwo marek JBL i Under Armour ma ma na celu udostępnienie technologii łączności w dziedzinie zdrowego stylu życia oraz fitness szerokiemu gronu odbiorców. Pierwszą linią produktów sygnowanych przez obie marki są dwa modele bezprzewodowych słuchawek sportowych: JBL UA Wireless oraz JBL UA Wireless Heart Rate.
Flagowym modelem zaprojektowanym przez inżynierów JBL mają być JBL UA Wireless Heart Rate, które na rynku polskim powinny pojawić się w sierpniu tego roku. To słuchawki zapewniające natychmiastowy pomiar tętna bezpośrednio z tętnicy usznej, pozwalające sportowcom w pełni skupić się na treningu, bez konieczności przerywania go, by sprawdzić tętno na opasce, zegarku czy telefonie. Dzięki wbudowanej łączności z UA Record, platformie Under Armour definiującej zdrowie i fitness, te słuchawki stale przesyłają dane dotyczące pulsu, by trenujący nieustannie był zsynchronizowany ze swoimi celami treningowymi.
Jeśli połączymy doskonałą jakość brzmienia JBL z najwyższymi w swojej klasie standardami sportowymi Under Armour to otrzymamy słuchawki sportowe najwyższej jakości - trwałe i odporne na pot czy zachlapania zgodnie z parametrami wodoodporności na poziomie IPX 5. Ponadto opatentowana przez JBL technologia TwistLock gwarantuje, że słuchawki nie wypadną z uszu, natomiast Flexsoft zapewnia długotrwały komfort ich użytkowania. Premiera w pełni bezprzewodowej linii słuchawek sportowych oznacza dla sportowców mniej zakłóceń związanych z hałasami dobiegającymi z otoczenia, a większe skupienie na treningu.
"Współcześni użytkownicy uprawiający sport domagają się najwyższej wydajności jeśli chodzi o formę, funkcjonalność i design. JBL UA Wireless Heart Rate i JBL UA Wireless wręcz przerasta te wymagania dostarczając wszechstronną łączność, imponującą ergonomię oraz potężne doznania akustyczne JBL" - mówi Michael Mauser, Dyrektor Lifestyle Audio Division Harmana. "Tylko autorytet JBL w dziedzinie dźwięku i doświadczenie w projektowaniu dla sportowców mogą sprostać najwyższym standardom tego partnerstwa. Jesteśmy bardzo podekscytowani uruchomieniem współpracy i chętni by wprowadzić na rynek nowe, znaczące innowacje, które poszerzają świat łączności fitness dla naszych sportowców" - mówi Robin Thurston, Chief Digital Officer w Under Armour.
Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup modelu JBL UA Wireless Heart Rate lub JBL UA Wireless, w pakiecie otrzymają również całoroczną, darmową subskrypcję MapMyFitness Premium. MapMyFitness jest częścią zestawu aplikacji Under Armour Connected Fitness, która zrzesza ludzi z całego świata tworzących społeczność ponad 155 milionów osób. MapMyFitness pozwala członkom śledzić, analizować i dzielić się ponad 600 różnymi typami aktywności fitness. Polska premiera modelu JBL UA Wireless odbędzie się już w piątek, 29 kwietnia, o godzinie 14:00 w sklepie iSpot w warszawskiej Arkadii przy Alei Jana Pawła II 82. Słuchawki JBL UA Wireless będą kosztowały 769 zł.
Źródło: JBL
Komentarze