Sennheiser HD 250BT
- Kategoria: Newsy sprzętowe
- Tomasz Karasiński
Sennheiser zapowiedział premierę słuchawek bezprzewodowych inspirowanych DJ-ską legendą, modelem HD 25. Nowe HD 250BT mają zapewniać ekscytujące wrażenia dźwiękowe z dynamicznym basem, nowoczesną łącznością Bluetooth i wytrzymałą konstrukcją. Producent zapewnia, że dzięki 25-godzinnej żywotności baterii i obsłudze zaawansowanych kodeków, nowe HD 250BT pozwalają słuchaczom cieszyć się doskonałym dźwiękiem w dowolnym miejscu i czasie.
Nowe słuchawki Sennheiser HD 250BT są wyposażone w uznane przetworniki niemieckiego producenta. Obsługa wysokiej jakości kodeków audio, takich jak AAC i aptX, a także Bluetooth 5.0 mają zapewniać niezwykłą jakość bezprzewodowego dźwięku z dynamicznym basem, aby móc cieszyć się muzyką w ruchu w każdej chwili. Mobilna aplikacja Sennheiser Smart Control umożliwia użytkownikom dostosowanie wrażeń dźwiękowych do indywidualnych potrzeb. Jednocześnie technologia audio aptX Low Latency doskonale synchronizuje dźwięk z toczącą się akcją na ekranie w trakcie oglądania filmów.
"Nasz nowy produkt HD 250BT, dzięki swojej niezwykłej wydajności oraz zaawansowanym funkcjom w przystępnej cenie, powstał po to, aby każdy dzień był bogatszy o nowe wrażenia dźwiękowe i muzyczne." - powiedział Jermo Köhnke, Product Manager w firmie Sennheiser. Niezależnie od tego, czy słuchamy muzyki w drodze przez wiele godzin, oglądamy filmy czy odbieramy połączenia przez wbudowany mikrofon, 25-godzinna żywotność baterii HD 250BT pozwala słuchawkom dotrzymywać kroku najbardziej aktywnym użytkownikom. Dzięki wytrzymałej konstrukcji oraz miękkim, izolującym od hałasu nausznikom i intuicyjnym elementom sterowania, słuchawki HD 250BT będą towarzyszyć w każdej życiowej przygodzie. HD 250BT będą dostępne na polskim rynku w styczniu przyszłego roku w katalogowej cenie detalicznej 319 zł.
Źródło: Aplauz
-
maxie
Ciekawy patent na pałąk, ale design ogólnie mi nie leży. Kupiłem kiedyś słuchawki Sennheisera, ogólnie dobra marka, ale są lepsze i gorsze modele. Mam bardziej ulubione marki.
0 Lubię
Komentarze (1)