Creative Outlier Gold
- Kategoria: Newsy sprzętowe
- Tomasz Karasiński
Firma Creative ogłosiła wprowadzenie na rynek słuchawek Creative Outlier Gold - kontynuację modelu Creative Outlier Air, który wprowadził na rynek prawdziwy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy z doskonałej jakości dźwiękiem z długim czasem pracy na baterii. Outlier Gold to pierwsze słuchawki do aktywacji oprogramowania Super X-Fi w aplikacji SXFI. Dzięki połączeniu Bluetooth z aplikacją SXFI, Outlier Gold bezprzewodowo odblokuje technologię przetwarzania aplikacji Super X-Fi w lokalnych plikach muzycznych. Aplikację SXFI można pobrać ze sklepu Google Play Store lub Apple App Store.
Jak informuje producent, Outlier Gold, w połączeniu z Super X-Fi, odtwarza naturalną scenę dźwiękową zestawu głośników w studiu, ze wszystkimi szczegółami, przestronnością i realizmem. Dzięki tym ultralekkim słuchawkom użytkownicy mają poczuć się tak, jakby ich słuchawki zniknęły. Podobnie, jak w przypadku każdego odtwarzacza, oprogramowanie Super X-Fi nie odtwarza treści strumieniowych z serwisów takich, jak YouTube czy Spotify. Użytkownicy, którzy chcą korzystać z pełnej możliwości Super X-Fi we wszystkich materiałach, powinni wziąć pod uwagę urządzenia SXFI Amp, SXFI Air czy SXFI Air C. Hmm... Brzmi to trochę tak, jakby firma od razu z czegoś się tłumaczyła, ale w rzeczywistości chodzi o możliwość wykorzystania firmowego systemu obróbki dźwięku do słuchania muzyki z różnych źródeł i aplikacji. Co ciekawe, słuchawki charakteryzują się 14-godzinnym czasem pracy na jednym ładowaniu. I nie mówimy tutaj o przedłużaniu życia za pomocą etui ładującego. Owszem, etui pełni tę funkcję, jednak w tym przypadku czas odtwarzania rośnie według producenta do 39 godzin.
"Outlier Gold to naprawdę wzmocniona wersja popularnego Outlier Air. Pierwsza partia Outlier Air została wyprzedana w ciągu kilku godzin od ostatniego IT Show w Singapurze ze względu na świetny wygląd i dopasowanie, niezrównane funkcje i atrakcyjną cenę. A teraz wkraczamy z Outlier Gold. Oprogramowanie Super X-Fi jest ucztą dla wymagających melomanów, którzy mogą teraz cieszyć się własną biblioteką piosenek dzięki tej nagradzanej technologii holograficznej słuchawek. Co więcej, dzięki 39-godzinnemu łącznemu czasowi odtwarzania możesz spędzić cały miesiąc codziennych dojazdów bez ładowania, co jest po prostu niesamowite." - powiedział Sim Wong Hoo, dyrektor generalny firmy Creative. Słuchawki Creative Outlier Gold powinny być już niedługo dostępne w sprzedaży. Warto jednak mieć na uwadze to, że w przypadku produktów Creative'a od publikacji zapowiedzi i notatek prasowych do faktycznego wprowadzenia sprzętu na rynek może upłynąć trochę czasu. Osobom zainteresowanym tym modelem polecamy po prostu trzymać rękę na pulsie. Producent zapowiada, że nowy model będzie kosztował 99,99 euro. Jak ta cena zostanie przeliczona na złotówki? Tego na razie też nie wiadomo.
Źródło: TradeOne
Komentarze